vineri, 21 ianuarie 2011

Vladut si mamica lui, Dana

   Se spune ca fiecare om pe care il intalnesti in viata este menit sa-ti schimbe macar cu o farama drumul inainte. Nici o intalnire nu este intamplatoare, totul are un scop bine determinat. Un astfel de om in viata mea a fost si este Dana, mamica unui baietel cu doi ani mai mare decat baietelul meu. 
     I-am cunoscut pe cand Dante avea doar 5 luni prin intermediul unuia din forumurile de mamici. Daca pana atunci imi imaginam despre un copilas mic ca nu este capabil de prea multe, ca la 2 ani nu trebuie sa ne asteptam la multe de la ei , aceasta mamica a venit sa rastoarne toate prejudecatile si neinformarile mele. 
      Ea a fost cea care m-a indrumat pas cu pas in ceea ce aveam de facut pentru dezvoltarea armonioasa, nu numai a trupului, dar si a mintii micutului meu. De fiecare data cand o problema imi aparea in cale, ii ceream sfatul si intotdeauna mi-a fost de folos. 
   Ea a fost cea care mi-a oferit cu generozitate primele jucarii logice pentru inceperea antrenarii mintii puiului meu, jucarii care ii fusesera de folos si lui Vladut. M-a indrumat asupra momentului potrivit pentru a renunta la scutecele de unica folosinta, moment atat de important in viata unui bebelus, ba chiar ea a fost cea care mi-a cumparat olita-calut de la un magazin aflat  prea departe pentru disponibilitatea mea de deplasare. Mi-a aratat ce etape trebuie sa parcurga un bebelus, care sunt jocurile si jucariile potrivite varstei lui, cand e bine sa incepem sa invatam animalele, culorile, formele, Cunoscandu-l pe baietelul ei mi-am dorit ca la 2 ani si jumatate (cat avea Vladut pe atunci) sa cunoasca si Dante atat de multe lucruri despre mediul inconjurator.   
     Dar mai ales mi-a aratat ca  exista OAMENI generosi , cu disponibilitate sufleteasca , care stiu sa ofere frumos ceea ce lor le-a fost atat de folositor, spre folosul altora. Nu pot decat sa-i multumesc in acest fel modest si sa impratasesc si altora bucuria ca am cunoscut o astfel de mamica alaturi de minunea ei blonda , care este Vladut.
                                                                        by vavaly







 

Un comentariu:

  1. Este adevarat ca nimic nu e intamplator,cel putin asa cred.Experientele altora ,de multe ori ne ajuta,desi copiii sunt diferiti si au ritmul lor.Oricum,este minunat cand descoperi ca mai exista oameni cu suflet,deschisi,generosi,asa cum uita unii sa mai fie.Va pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere