joi, 13 ianuarie 2011

O zi de joaca in imagini

    Astazi ne-am trezit nu foarte devreme, asa ca dupa ritualul obisnuit al diminetii, ne-am imbracat pentru plimbare, ne-am ehipat rucsacul cel de toate zilele si am mers intr-o scurta drumetie prin librarii (obiectivul nostru turistic preferat, inafara parcului, desigur). Ne-am aprovizionat cu plastilina, am mai dat o roata prin orasul ce tremura sub ger si ne-am intors zgribuliti in caminul nostru cald si primitor. Nu a fost zi de parc...mare pacat, caci tanjeam amandoi dupa tropaieli pe pamant cu iz de iarna.
L-am faurit intai pe "Cronos" - ceasul de plastilina
Apoi s-a nascut Universul cu stele, planete, comete, inimi si flori,
modelat de Matei fara pic de ajutor
Coloram in carioca dupa formele de plastilina si invatam sa folosim rigla
...da, Matei exerseaza si liniile se aliniaza cuminti sub carioca lui
Invatam culori noi desenand frunze
Ii insotim pe Lilo si Stitch pe plaja
Construim castele pentru Minnie Mouse
...Teatru de papusi cu "galbenus de Ousor de ciocolata" cum spune Matei
...Lego la umbra masutei de cafea
    O zi plina de jocuri, incarcata de rasete, de veselie, de zambet. Am jucat si vati ascunselea, am numarat pestii din acvariu de nenumarate ori, am dansat, am cantat, ne-am odihnit nasurile pe geam cautand culori pentru autobusse, tramvaie, masini... Am mai facut si alte nazdravanii pe care le facem de obicei in doi. O zi de succese si bucurie, caci da, "Cronos" a numarat pentru noi clipe frumoase si fericite, clipe de joaca si dragoste, doar pentru noi.
by Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu