luni, 10 ianuarie 2011

Schimbul de jucarii

    Luna ianuarie a venit si odata cu ea s-a scurs si timpul stabilit pentru schimbul de jucarii intre Matei si Dante. A fost frumos, a fost incantator dar, ... ar mai merge o tura!
     Matei a fost incantat sa-si revada jucariile si, desi jucariile lui Dante au plecat dintre rafturile noastre, Matei inca mai povesteste despre butoaiele "cu benzina" - acele mici butoiase colorate pe care le foloseam la jocul "de-a vanzatorul si cumparatorul" si despre jocurile puzzle din lemn pe care le prefera in orice moment, cat si despre excavatorul la care surubarea zi de zi, neincetat. Probabil ca la urmatorul schimb de jucarii de la inceputul lunii februarie (am convenit tacit ca schimbul de jucarii dureaza o luna) vom include si cartile de povesti ale micutilor.
Aflaţi mai multe »

3 comentarii:

  1. nu ştiu ce Dumnezeu se întâmplă cu bogul vostru, sau, poate cu al meu, că linkul către voi de pe blogul meu nu mai apare actualizat, ci a rămas fixat pe postarea voastră de Sărbători :(( deşi eu am setat să se actualizete titlurile în funcţie de postările voastre, la mine apare că asta ar fi ultima voastră postare http://copiisimame.blogspot.com/2010/12/cititorilor-nostri.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimmmmm :(( si de cateva zile ne batem capul sa-i facem ceva si nu reusim nicicum. Sigur ca nu-i placut deloc si nu stim deloc ce sa facem. Daca stie cineva vre-o metoda de up-date , ajutorrr!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred k trebuie sa vb cu cei care administreaza blogspot. cel ptin asa am vazut ca au facut altii de pe alte bloguri...

    RăspundețiȘtergere