duminică, 9 ianuarie 2011

Plastilina - Dinozaurii

    Matei iubeste dinozaurii. Sunt singurele figurine (care se odihnesc pe pervazul ferestrei) de care Matei nu se plictiseste niciodata. Aseara a vrut sa facem dinozauri din plastilina, asa ca i-am imitat pe cat posibil, iar apoi ne-am jucat cu ei in nenumarate feluri. 
    La "gradinita de dinozauri" cum ii spun eu am avut multe activitati de bifat, caci dinozaurii lui Matei stiu sa puna in scena, adica un blat de lemn rotitor, piese de teatru de papusi, sa cante, sa danseze, iar cand au obosit i-am plimbat cu un camion Tonka, pentru ca apoi sa-i lasam sa se odihneasca pe pervazul ferestrei. 
    Matei  fost incantat si atent ca dinozaurii ca aibe ochi, din mici margele de plastilina, i-a manuit cu grija si a incercat sa-i repare cand unul dintre ei isi pierdea, in joaca, cate un picior. A fost o joaca in plastilina amuzanta, plina de nou si de veselie. 
by Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu