joi, 13 ianuarie 2011

Univers din plastilina

        S-a demonstrat stiintific ca fiecarei stele ii apartin, de regula, doua planete. Matei stie asta (nu ma intrebati de unde a aflat) si mi-a dat de inteles acest lucru abia cand am vazut ca modela de zor la plastilina.
    M-am apropiat curioasa si, cu uimire, am descoperit ca micul meu Matei modela planete-suport pentru stele si comete. Un joc de-a Universul, nascut din imaginatia iubitului meu Matei. 
    Imi place libertatea imaginatiei lui, iar faptul ca plastilina adevenit suport pentru formele de modelaj imi intareste ideea ca jocul lui Matei, necenzurat, neincadrat in vreo norma de genul "asa se foloseste plastilina" poate da nastere unor idei superbe ce pot fi transpuse si regasite in jocurile lui, dar mai ales imi da speranta ca in copilul meu vietuieste un creator cu propriile perceptii despre tot ceea ce il inconjoara.
    In imagini, Universul cu planetele si stelele lui Matei la care micul modelator a adaugat - semn ca numai noi uitam ce mai cuprinde universul unui copil - inimi, bradut si flori.

by Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu