vineri, 7 ianuarie 2011

Ruga la icoana Tanguirea a Maicii Domnului

As vrea sa nu mai plangi Maicuta,
Cu nesecate lacrimi.
As vrea durerea sa-ti alin
Si mainile mi le inchin
Rugand pe Bunul Dumnezeu
Iubirea mea s-o puna... pe rana Ta.

Nu vreau sa suferi Maica;
Si-as vrea ca viata mea s-o iei
Si sa-Ti alini cu ea
Durerile din lume.

N-as vrea ca lacrimile Tale
Sa unde tot pamantul,
Dar inteleg ca doar asa
Ne spala pe noi Sfantul.

Altar iti fac din mintea mea
Si inima - o ruga,
Iar vocea mea Ti-o daruiesc,
Sa-Ti fie Tie cantec.

Nu pot Maicuta sa Te-alin
De ale lumiii patimi,
Dar Iti soptesc: ia viata mea
Sa te urmeze 'n veacuri.

As vrea iubirea s-o impart
In fiecare zambet
Si fiecare ochi sa vada
Marirea Ta in veacuri.


As vrea, Maicuta,
Sa 'nteleaga toti oamenii din lume
Ca lacrimile Tale curg
Durerea sa ne-aline.
by Maria 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu