miercuri, 26 ianuarie 2011

Lungimi, varsta si contra-ziceri

    Matei se redescopera zi de zi si de curand imi da senzatia ca percepe, constientizeaza ca nu mai este bebelus. Dupa ce a refuzat cu vehementa sa mai imbrace body-uri, pentru ca "nu e bebe" imi spunea el, ca raspuns la proiectul Olita fericita, acum se admira, se priveste, isi contempla trupusorul pentru ca apoi sa dea verdicte: "Am picioare lungi, mami!" mi-a spus aseara, iar apoi mi-a tot aratat, insistent, cu degetelele de la manuta dreapta ca are trei ani. Am incercat sa-l contrazic, sa-l corectez asezandu-i la vedere doar doua degetele la manuta, dar insista, insista si iar insista: "Am trei ani, mami, nu doi!". 
    Am ras, l-am corectat, ne-am contrazis: "trei, nu doi, mami!" imi raspundea razand, amuzat si entuziasmat de dialogul nostru sacadat, vesel, pasional prin insufletirea vesela pe care o primeau varstele trei si doi ani. In final, s-a stabilit ca Matei are trei ani; e clar Mateiul meu a crescut si refuza sa mai poarte body, refuza sa mai aiba doi ani si o, da, ...are picioare lungi!
by Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu