vineri, 14 ianuarie 2011

Plastilina - Animale marine


                                      Sau o lectie despre natura 
        Astazi am facut o achizitie in sprijinul pasiunii lui Dante pentru desen: sabloane cu animale salbatice si marine. De curand am cumparat si o carte ale carei imagini se construiesc tot cu ajutorul copilului prin lipirea acestora la locul potrivit. Sunt doua mijloace cu ajutorul carora isi insuseste foarte usor denumirile fiecarui animal, fiind o metoda interactiva. Nici plastelina nu trebuie data la o parte , desigur. 
          Cu ajutorul acestora  astazi am construit un colt de natura pe masuta lui de lucru.  Ideea pentru animalele marine mi-a venit de la o postare a unei prietene , Livia, in care vorbeste despre cat de putina consideratie mai au oamenii mari  pentru aceste vietuitoare. Revolta ei mi s-a transmis indirect si mie. 
         Ma intreb daca nu sta in puterea noastra, a mamicilor, sa schimbam aceasta stare de lucruri prin educarea micutilor nostri. Sau unde pe drum, cei care au fost odata mici iubitori ai naturii, prin admiratie, se transforma in altfel de "iubitori ai naturii".                                                                 by vavaly
O mica balena albastra, o caracatita
Calut de mare, steluta, arici




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu