miercuri, 26 ianuarie 2011

Strumfii

Ieri dimineata am primit un telefon de la prietena mea Ana, intrebandu-ma daca iesim afara cu saniutele. Noi nu aveam sania acasa (era la tati in masina), pentru ca Delia se joaca nonstop cu ea in casa si am considerat ca sta mai bine acolo. Povestindu-i Anei acest lucru, a venit cu ideea de a incerca sa-i punem pe amandoi (Rares si Delia) pe sania lor.Va pot spune cu bucurie ca amandoi copii au reactionat pozitiv.





Am ajuns pana in parcul mare cu ei. Acolo, asa cum era de asteptat, Delia a coborat de pe sanie si fuga - fuga, s-a aruncat in zapada.









 Rares fiind mai mic (1 an si 5 luni), a preferat sa faca doar o poza in zapada si apoi a privit-o pe prietena lui mai mare de pe saniuta, cum zburda, cum se rostogoleste si cum gusta din zapada.









 La intoarcere, Delia a preferat sa impinga saniuta cu Rares pe ea, cat tine toata aleea principala din parc cantand: hmm, hmmm, hm.
Pentru noi toti a fost o zi minunata si speram sa mai avem si altele la fel.










Astazi nu am putut repeta experienta de ieri, deoarece este un ger napraznic, asa ca noi mamicile ne-am delectat cu cate o cafeluta, iar strumfii nostri s-au jucat cu Papy si cu jucariile.















by mihaela

2 comentarii:

  1. Ymi plac mult pozele picilor, sunt foarte draguti... Anturajul e super. Liuba

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac pozele cu piticii nostri Liuba.Pupici

    RăspundețiȘtergere