joi, 23 decembrie 2010

Craciunul in Ajun

    Buna dimineata, dragele mele Raze-de-Soare! 

    Eu inca mai dorm, v-am scris intreaga noapte cuibarita sub brad, am postit toata noaptea de vise... Acum imi e dor de Matei asa ca tradez dimineata si fug in bratele lui de copil sa-mi ascund fata...
    Da, e Ajunul! Astept sa se nasca IIsus si sa-mi spuna c-a venit pentru toti. Cantati colinde in casele voastre, in ganduri, in jocuri, in imbratisarile calde daruite cu grija copiilor-ingeri din vietile voastre traite'n Hristos.
   Va iubesc, aveti grija, rugati-va Tatalui pentru ca micul, nou-nascutul, Hristos sa sporeasca in sufletele copiilor-ingeri, dar mai ales sa sporeasca iubirea, libertatea si pacea din sufletele noastre de mame, precum il iubeste Maicuta pe pruncul Hristos.



Cu toata iubirea din mine copiilor-ingeri Delia, Dante, Matei, 
prietenelor mele de suflet Mihaela, Valerica (vavaly) si Ana
 si tuturor cititorilor nostri.

Craciun Fericit!

by Maria 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu