miercuri, 22 decembrie 2010

I love butterflies

    Iubesc fluturii din stomac cand ma indragostesc, in fiecare noua zi, de sotul meu. Iubesc fluturii visati cand dorm alaturi de copilul meu, iubesc fluturii uitati prin vitrine ca decor, iubesc fluturii din mintea mea visand la viitor, iubesc fluturii ce dorm pe flori de vara, iubesc fluturii tarzii ce nu se tem de toamna. 

    De-ar fi s-aleg un mod de a muri as vrea sa fiu un fluture zburand haotic catre soare parlindu-mi aripile'n zbor, cenusa sa ma fac, sa mor..visand la viitor. Dar fluture nicicand voi fi, doar mama si sotie si femeie cu fluturi in stomac, in vise, in mintea mea de fluture-de-iarna ce stie ce inseamna iubirea fara teama. 

    Si da, invat sa zbor pana la soare alaturi de familia-mi de fluturi - prieteni, sot, copil. Cu totii ca-ntr-un stol de raze de lumina ne coloram cu pensule-dorinte nu doar o zi, ci 'ntreaga viata, nu doar emotia iubirii, ci Pacea si Iubirea lumii, nu doar visarea, ci lupta si vointa de-a fi fluture in soare si de-a trai o vesnicie in culoare!
by Maria

2 comentarii:

  1. Ei vezi? Pana si fluturii ii avem in comun. Si eu am o simaptie speciala pentru fluturasi . Ca urmare mi-am decorat frigiderul cu ei si numai gandul ca nu ar arata bine acoperit cu totul imi tempereaza elanul de a achizitiona toate exemplarele deosebite intalnite. Iar acum sunt nespus de bucuroasa cand vad ce frumos a inceput sa-i deseneze Dante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur! E minunat ca ne putem exprima liber fara teama de a fi judecati, iar copii... au dreptul asta din nastere prin desen, prin joaca. Oare noi cand am pierdut dreptul de a visa, desena, inchipui fluturi ori iscrie despre dei-fluturi, sperante-fluri... Vreau sa am libertatea de-a visa cu ochii deschisi la fericire precum un fluture are liberatea de-a se odihni pe floarea care-i place! Adultii educati se numesc colectionari, dar in taina sunt doar copii cu o gramada mare de jucarii! Visati, zburati, iubiti!

    RăspundețiȘtergere